Wymiana, zwroty i reklamacje

Może tak się zdarzyć, że zechcesz zwrócić zakupiony produkt (czyli odstąpić od umowy sprzedaży rzeczy zawieranej na odległość) czy też dokonać jego wymiany bądź reklamacji. Zróbmy wtedy tak, jak poniżej proponujemy:

 

Zwrot

– jeśli będziesz zwracać zakupiony u nas produkt, prosimy, by nie był zniszczony i dotarł do nas w stanie, w jakim zjawił się u Ciebie (oczywiście nie dotyczy to opakowania). Odstąpić od umowy możesz w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania towaru i o przyczynie odstąpienia od zakupu nie musisz nas informować. Poinformuj nas natomiast (najlepiej drogą elektroniczną na adres mail@szeptm.pl), że zwracasz – odstępujesz od umowy. Informacje ustawowe o prawie odstąpienia od umowy znajdują się na końcu naszego regulaminu sklepu internetowego. Zwrotu dokonujesz na swój koszt – nie oferujemy zwrotów bezpłatnych – w ciągu 14 dni od daty przesłania nam informacji i prosimy Cię tylko, by przesyłka była którąś z tych rejestrowanych. Równowartość wpłaconych przez Ciebie środków prześlemy w sposób, w jaki je otrzymaliśmy lub na wskazane przez Ciebie konto w terminie do 7 dni licząc od daty otrzymania zwracanych produktów lub daty otrzymania informacji o zwrocie. Pamiętaj, że masz prawo korzystać z towaru tylko w taki sam sposób, w jaki korzystałabyś w sklepie stacjonarnym, w przeciwnym razie mamy prawo domagać się odszkodowania za utratę wartości zwracanego produktu. Tak jak my staramy się nie zawieść Twojego zaufania, tak Ty postaraj się nie zawieść naszego, prosimy.

– jest tylko jeden przypadek, w którym możemy nie przyjąć od Ciebie zwrotu: jeśli uzgodniłaś i zamówiłaś rzecz ‘na wymiar’ i miała ona służyć tylko Twoim potrzebom…

 

Reklamacja

– jeśli będziesz dokonywać reklamacji to napisz do nas o jej przyczynie. Skontaktujemy się z Tobą i wspólnie ustalimy dalsze postępowanie. Pamiętaj, że w przypadku uznanej reklamacji wszystkie koszty z nią związane zostaną Tobie zwrócone, łącznie z kosztami przesyłek. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 5 dni od daty otrzymania przez nas reklamowanego produktu i, w przypadku reklamacji uznanej, wszelkie dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy nie później, niż w ciągu 7 dni licząc od dnia rozpatrzenia.

 

Wymiana

– zakupiony produkt możesz oczywiście wymienić na inny, o ile tylko będziemy go posiadali. Skontaktuj się z nami i wspólnie przeprowadzimy operację wymiany.

 

Produkty wymieniane, zwracane czy reklamowane wysyłaj na adres: Szept M, Cygańska 2, 04-815 Warszawa.

 

A jeśli będziesz mieć jakiekolwiek wątpliwości – napisz do nas.

Szept M